Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Xavier Puig és el nou portaveu municipal

Xavier Puig és el nou portaveu municipal

Així ho ha acordat l’equip de govern reunit aquest matí al Saló dels Tarragonins i Tarragonines il·lustres
Xavier Puig és el nou portaveu municipal Foto: Mauri
17/06/2019

El conseller de Territori i Sostenibilitat, Xavier Puig, és des d’avui el nou portaveu municipal de l’Ajuntament de Tarragona. Puig ha explicat que la primera decisió que han pres les conselleres i els consellers de govern és visitar les escoles de la ciutat. «El manteniment dels centres educatius és responsabilitat del consistori, per això volem conèixer les seves necessitats de primera mà», ha assegurat.

Una altra de les decisions en què ja es treballa és la creació dels consells de districte. «Volem que es vegi que tenim un ajuntament obert a la ciutadania. Volem que la ciutadania tingui el protagonisme de la governança de la ciutat», ha emfatitzat. Entre les altres prioritats que es planteja l’equip de govern encapçalat per l’alcalde Pau Ricomà, hi ha «omplir de vida la ciutat, preservar els espais naturals i rehabilitar les zones de Tarragona més degradades».

La primera reunió de treball del nou equip de govern també ha servit per organitzar totes les àrees i funcions «amb l’objectiu d’organitzar tota la logística del Govern. Un dels problemes que volem revertir és la falta de coordinació entre departaments. Aquests primers dies visitarem els treballadors i treballadores municipals, perquè ells són els autèntics protagonistes del canvi». I ha afegit: «Tenim una enorme responsabilitat i sabem que no podem fallar. El que ens falta d’experiència ens sobra d’il·lusió».