Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 Acords adoptats al consell plenari del 16 de març de 2020

Acords adoptats al consell plenari del 16 de març de 2020

Resultat de les votacions
17/03/2020

El 16 de març de 2020 va tenir lloc la sessió extraordinària i urgent del Consell Plenari. A continuació s'especifiquen els acords i el resultat de les votacions dels punts de l'ordre del dia.

1. Ratificar la urgència de la sessió. S'aprova per unanimitat.

Del punt 2.1.1 al punt 5.1.4 i el punt 6.1.2. de l’ordre del dia no s’eleven a aprovació.

Proposicions de l'alcaldia

6.1.1. Aprovar la modificació inicial del ROM per tal de possibilitar el vot no presencial dels consellers i de les conselleres en les sessions del Consell Plenari. S'aprova per unanimitat.

Podeu consultar l'ordre del dia, l'àudio complet de la sessió, l'acta i el detall dels acords a la web d'Actes.