Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 La consellera Paula Varas organitza una reunió del Pla local de Nova Ciutadania

La consellera Paula Varas organitza una reunió del Pla local de Nova Ciutadania

En el document intervenen persones de més de 21 orígens diferents
La consellera Paula Varas organitza una reunió del Pla local de Nova Ciutadania Foto: cedida.
24/07/2020

Aquest dijous 23 de juliol, la consellera de l’Ajuntament de Tarragona, Paula Varas, va organitzar un dels tallers que s’estan duent a terme per a d’elaboració el Pla Local de Nova Ciutadania, en el qual participen persones de més de 21 orígens diferents. Cal recordar que el Pla es realitza amb diverses taules de treball, entrevistes personals i jornades de participació territorial.

Els participants als tallers estan definint les activitats que proposaran per a cadascun dels objectius del pla. El taller d’ahir es va realitzar al local del Centro Gallego, on té la seu la Asociación de Paraguayos de Tarragona