Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2020 Tarragona i la ciutat mexicana d'Hermosillo intercanvien experiències sobre els efectes del coronavirus

En una videoconferència realitzada aquesta setmana, els alcaldes també han parlat d'estratègies de reactivació econòmica
Tarragona i la ciutat mexicana d'Hermosillo intercanvien experiències sobre els efectes del coronavirus Imatge de la videoconferència mantinguda per l'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i la seva homòloga d'Hermosillo, Celida López.
30/06/2020

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, s’ha reunit per videoconferència aquest matí amb Celida López, alcaldessa d’Hermosillo, una ciutat mexicana de 800.000 habitants, que és la capital de l’estat de Sonora. Els dos alcaldes han intercanviat impressions sobre la pandèmia del coronavirus i les estratègies que totes dues ciutats estan aplicant per reactivar l’economia. L’alcalde Ricomà ha assegurat que “prefereixo demanar disculpes per haver pres mesures dràstiques que demanar disculpes per no haver-les pres”.

Hermosillo es troba ara en el pic màxim de la pandèmia. Per aquest motiu, inicien aquestes rondes per saber com s'ha afrontat en altres ciutats el moment més dur per extreure experiències que els poden servir.