Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2021 Visita institucional del secretari general de la UGT a Catalunya, Camil Ros

Visita institucional del secretari general de la UGT a Catalunya, Camil Ros

Durant la visita l’alcalde, el conseller d’Ocupació, Manel Castaño, i Camil Ros han fet un repàs dels temes d'actualitat
Visita institucional del secretari general de la UGT a Catalunya, Camil Ros Camil Ros signant el Llibre d'Honor de la ciutat, acompanyat de l'alcalde. Foto: Manel R. Granell.
21/04/2021

L'Ajuntament de Tarragona ha rebut avui la visita institucional del secretari general de la UGT a Catalunya, Camil Ros, que ha signat al Llibre d’Honor de la ciutat al Saló de Plens de l’Ajuntament de Tarragona.

Durant la visita l’alcalde Pau Ricomà – que ha estat acompanyat del conseller d’Ocupació, Manel Castaño- i Camil Ros han fet un repàs informal a temes d'actualitat: la fusió de Bankia i CaixaBanc i l'afectació en la reducció de plantilla, la reforma del sistema de pensions, la reforma laboral, la importància d'una Formació Professional adequada als nous reptes, la transició energètica i ecològica, i la digitalització, entre d'altres.