Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Javier Villamayor: "L'Ajuntament compleix els seus compromisos i dimecres aprovarà una suplementació de crèdit de 6.000 euros per a l'Associació Joventut i Vida"

13/10/2014

Respecte a les declaracions de la portaveu municipal de CiU sobre la situació del Menjador Social de Bonavista, el tinent d’alcalde de Servis a la Persona de l’Ajuntament de Tarragona, Javier Villamayor, ha manifestat que “ l’Ajuntament compleix i complirà amb els compromisos que va adquirir amb l’Associació Joventut i Vida i es farà càrrec dels àpats diaris dels 47 infants que durant els tres mesos d’estiu l’Ajuntament va derivar al Menjador Social de Bonavista. Per aquest motiu, el passat divendres, dia 10, es va lliurar als diferents grups municipals, inclòs CiU, la convocatòria d’una reunió del Consell Rector de l’Institut Municipal de Serveis Socials que se celebrarà aquest dimecres, dia 15, i en l’odre del dia hi ha una suplementació de crèdit a favor de l’Associació Joventut i Vida per un valor de 6.000 euros, precisament per la campanya dels àpats de l’estiu, que inicialment no estava inclosa.”

“Cal dir que l’Ajuntament de Tarragona i l’Associació Joventut i Vida van signar un Conveni per 30.000 euros, dels quals el 70% ja se’ls hi va fer efectiu, i el 30% restant, se’ls lliurarà el mes de gener una vegada hagin justificat la despesa; tot això és un procés que està regulat per les normatives vigents. El mateix procediment es farà amb els 6.000 euros. Per tant, l’aportació total d’enguany de l’Ajuntament serà de 36.000 euros. També vull aprofitar per dir que nosaltres estem en contacte permanent amb els responsables de l’entitat.”

“Les crítiques de CiU no tenen cap fonament, el que demostren és un important desconeixement de què s’està fent. És decebedor veure com la consellera Forns fa política de poca volada. Està molt ocupada fent de diputada al Parlament i no té temps de llegir les convocatòries del Consell Rector de l’IMSS. En qualsevol cas, com a responsable de l’àrea de Serveis a la Persona de l’Ajuntament, sí que puc afirmar que mai he rebut una trucada ni un mail de la consellera Forns en relació al menjador social de Bonavista que gestiona l’Associació de Joventut i Vida.”