Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Celebració del 30è aniversari de la Convenció sobre els Drets dels Infants

Celebració del 30è aniversari de la Convenció sobre els Drets dels Infants

Serà aquest dimecres, 20 de novembre
19/11/2019

El Consell Municipal d’Infants de Tarragona se suma aquest dimecres, 20 de novembre, a la commemoració del 30è aniversari de la Convenció sobre els Drets dels Infants, organitzat per UNICEF, amb una doble activitat:

Al matí, una representació dels infants i adolescents del Consell d’Infants es desplaçarà al Parlament de Catalunya en una recepció amb el president de la institució, Roger Torrent, amb altres representants de centres educatius i consells d’infants catalans.

A les 17.30 h, al final de la Rambla Francesc Macià, davant de la Torre dels Vents, tindrà lloc l’acte de celebració del 30è aniversari de la convenció i del Dia Universal dels Drets dels Infants. Durant l’acte membres del Consell Municipal d’Infants llegiran el manifest que ells mateixos han preparat. L’acte, que estarà president pel conseller d’Educació, Manel Castaño, s'acabarà amb la il·luminació de la Torre dels Vents de color blau.