Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2019 Gestió de l'amfiteatre romà: el Govern municipal col·laborarà amb la Fiscalia, si aquesta el requereix

Amb motiu de la denúncia del Grup Municipal de Ciutadans davant la Fiscalia de Medi Ambient
07/11/2019

El conseller de Patrimoni de l’Ajuntament, Hermán Pinedo, ha fet una compareixença davant dels mitjans de comunicació sobre la denúncia del Grup Municipal de Ciutadans davant la Fiscalia de Medi Ambient respecte a la gestió de l'amfiteatre romà.

El conseller ha manifestat el següent: “L’Ajuntament de Tarragona no ha rebut cap notificació de la Fiscalia respecte a la gestió realitzada a l’amfiteatre romà. En el cas que la rebéssim, hi col·laborarem donant tota la informació que se’ns demani. Per part nostra estem tranquils, creiem que la nostra actuació va ser correcta, ja que la decisió de tancar l’amfiteatre va ser preventiva per prudència, per garantir la seguretat de les persones i el patrimoni. Si la  Fiscalia ens demana informació, hi col·laborarem totalment.”

D’altra banda, en referència a la situació actual, el conseller Hermán Pinedo ha afirmat que “ara els tècnics estan treballant perquè la tramitació de les diferents fases de l’amfiteatre es facin al més aviat possible. Obrirem el monument quan sigui cent per cent segur per a les persones i per al patrimoni”.