Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Territori Actualitat d'Urbanisme

Actualitat d'Urbanisme

L’ Ajuntament de Tarragona finalista dels "Premis Endesa a la promoció immobiliària més sostenible"

19/10/2012 - La Fundació Tàpies de Barcelona, tota una icona arquitectònica, va ser la seu escollida per celebrar aquest lliurament de premis que va congregar a 250 convidats.

L'Alcalde ha inaugurat la sala de concerts "Capsa de Música".

22/06/2012 - El nou equipament està ubicat al magatzem número 1 de l'antic edifici de la Tabacalera.

La jornada sobre “Jardins verticals: la ciutat com un bosc” registra una participació de 250 persones

08/06/2012 - La jornada ha comptat amb diversos professionals que han impartit els seus coneixements en el context de l'Smart Parc Tabacalera, el jardí vertical més gran d’Europa.

Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc”

04/06/2012 - L'Smart Parc Tabacalera, amb una superfície de 3.200 m2 és el més gran d'europa i un referent en quant a aprofitament d'aigues i biodiversitat.

Jornada tècnica sobre "Jardins verticals: la ciutat com un bosc”

Inaugurat l'Smart Parc Tabacalera

24/05/2012 - Els tarragonins ja poden gaudir d'una nova zona verda a la ciutat, amb el jardí vertical més gran d'Europa.

Demà s'inaugurarà l'Smart Parc Tabacalera

22/05/2012 - L'acte serà a les 18 h, davant del Magatzem 1, i està obert a tota la ciutadania.

Demà s'inaugurarà l'Smart Parc Tabacalera

Inaugurada la remodelació del Nou Estadi de Tarragona

- El Nou Estadi acollirà la cerimònia d’inauguració i clausura dels Jocs Mediterranis 2018.