Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Territori Actualitat d'Urbanisme

Obres de reparació parcial del ferm de la rotonda de Via Augusta - Rambla Vella

09/09/2014 - Afectaran el trànsit el pròxim dia 16 de setembre

Acord entre l'Ajuntament de Tarragona i els veïns de La Granja-Torreforta

26/08/2014 - Es tracta de persones afectades per la liquidació de les obres del Pla Parcial 11

La piscina del Serrallo tancarà parcialment per fer les obres de millora del complex esportiu

25/08/2014 - L’empresa constructora de l’equipament municipal afrontarà les despeses de climatització i de millores estructurals. El tancament s’inicia al setembre aprofitant que la piscina tanca per fer el manteniment anual.

Arranjament de les escales mecàniques de la Plaça dels Carros

05/08/2014 - Els treballs del condicionament de les escales mecàniques aniran a càrrec de la companyia asseguradora.

L’equip de govern prioritzarà la finalització de les obres de l'entorn del Mercat Central

30/07/2014 - L’adequació dels carrers Colom, Reding i Governador Gonzàlez es preveu que estigui llesta per la campanya de Nadal.

Disciplina Urbanística inicia un procediment per detectar pisos desocupats

23/07/2014 - S’ha fet una petició formal als bancs i caixes de la ciutat per tal que en facilitin les dades.

La Junta de Govern Local aprova l'expropiació dels terrenys per a la construcció de l'Anella Mediterrània

21/07/2014 - Aquest és el primer pas perquè a principis de 2015 comencin els treballs sobre el terreny.

La intervenció al carrer Enrajolat s'endú el Premi Catalunya Construcció 2014

14/07/2014 - Correspon a la categoria d’intervenció en edificació ja existent

La Generalitat, la Diputació i l'Ajuntament de Tarragona acorden l'execució dels accessos al centre penitenciari Mas d'Enric

30/04/2014 - Està previst que la nova instal·lació entri en funcionament el 2015

L'Ajuntament inicia el concurs per a la plaça de gerent d'Urbanisme

17/01/2014 - El concurs és obert a persones funcionàries de carrera de les diferents administracions públiques.

L'Ajuntament de Tarragona impulsa un pla estratègic de Llevant

13/11/2013 - Estarà dotat amb 50.000 euros i inclourà un calendari d’accions per recollir les necessitats educatives, de neteja, de seguretat i socials d’aquesta zona de Tarragona

Avui entra en vigor el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Tarragona

05/07/2013 - El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya publica avui el nou POUM de la ciutat.

El tinent d'alcalde de Territori realitza un cicle de sessions informatives sobre el POUM obertes a la ciutadania

16/05/2013 - La setmana vinent es faran dues sessions, una a la Sala d'Actes de l'Ajuntament i una altra al Centre Cívic de Torreforta.

L'Ajuntament de Tarragona i la URV signen dos convenis urbanístics

21/03/2013 - Els acords permetran ampliar el campus Sescelades i construir una nova residència d'estudiants.

L'Ajuntament explica les actuacions complementàries al tercer carril ferroviari

11/02/2013 - Entre d'altres mesures, i mentre no es pugui recuperar la façana marítima, s’inclou la instal·lació de dues passarel·les d'accés a la platja del Miracle: una a l'entorn de l’estació de ferrocarrils de Tarragona, i l’altre al costat de l’Amfiteatre, proveïdes d'ascensors adaptats.

Tarragona participa al congrés internacional de sostres vegetals i jardins verticals “Cities Alive" de Chicago

29/10/2012 - El projecte del jardí vertical de l’Smart Parc Tabacalera va ser seleccionat per ser exposat al Congrés, que va tenir lloc del 17 al 20 d’octubre.