Notícies de mobilitat
Una setantena de persones participen al primer taller participatiu sobre el nou Tren-Tramvia del Camp de Tarragona
03/03/2021 - Els convidats a participar al taller són experts en l'àmbit ferroviari així com els integrants al Consell de Mobilitat de l'Ajuntament
El Consell de la Mobilitat acorda noves mesures per dotar de més seguretat als vianants
02/03/2021 - L’Ajuntament de Tarragona iniciarà un cicle de xerrades formatives a les escoles i instituts dirigides als adolescents per al bon ús dels vehicles de mobilitat personal
L'Ajuntament de Tarragona convoca tallers participatius amb entitats per debatre del nou Tran-Camp
26/02/2021 - Es realitzaran tres sessions per consensuar el contingut final de les al·legacions que es presentaran al projecte
L'EMT renovarà la flota amb l'adquisició de deu autobusos híbrids
17/02/2021 - Les noves incorporacions van dirigides a incrementar la sostenibilitat del parc de vehicles de l’EMT
Servei especial d'autobusos per diumenge 14 de febrer amb motiu de les eleccions
13/02/2021 - El dispositiu especial cobrirà els macro col·legis electorals habilitats en aquesta jornada electoral
La Guàrdia Urbana deté els presumptes agressors d'un inspector de l'EMT
04/02/2021 - El president de l'EMT agraeix a la policia local, al personal de l'EMT i a la col·laboració ciutadana l'esforç que ha fet possible la localització dels dos individus
Jordi Fortuny: "Aplicarem tolerància zero a les agressions al personal dels serveis públics"
01/02/2021 - Aquest diumenge al vespre un inspector de l’EMT ha estat agredit mentre realitzava la seva feina
Les empreses de patinets elèctrics Bird i Reby ja operen a Tarragona
26/01/2021 - Des d’aquest dimarts hi ha mil places d’aparcament per tota la ciutat
Aparcaments Municipals de Tarragona posa en funcionament el servei de renovació del títol de resident a través del web
20/01/2021 - També s’ha habilitat la sol·licitud de cita prèvia en línia
L'AMT amplia el termini de renovació d'abonaments de zona verda de residents fins al 29 de gener
07/01/2021 - Així mateix, ha duplicat esforços en atenció a l’usuari via telèfon i correu electrònic