Kepa Junkera presenta 'Fok' a Tarragona, un treball musical dedicat a la cultura catalana

Santa Tecla Tarragona

Al concert hi participaran diversos músics i entitats tarragonines

10/09/2018

El cantautor basc Kepa Junkera, acompanyat de diversos artistes tarragonins, presentarà el seu darrer àlbum Fok, un disc en català que ha treballat des del profund respecte, però també des de la llibertat creativa i l'emoció de sentir-se part de la cultura catalana en la qual s’endinsa amb passió. El concert tindrà lloc el diumenge 16 de setembre a les 20.30 h al Teatre Tarragona i comptarà amb la participació de músics i entitats de Tarragona com són:

  • Bastoners de l’Esbart Santa Tecla.
  • Grallers Tocaferro.
  • Grallers Els Bordons.
  • Guillem Anguera (acordió diatònic).
  • Francesc Sans (sacaire).
  • Olga Pes (cantant).
  • Ball del Patatuf.
  •  Coral Xaloc.
  • Cristina Boixadera (flabiol i tamborí).
  • Ball de Pastorets.

 

Les cançons que presenta Junkera són una combinació musical en què les trikitixes, panderetes, irrintzis i txalapartes es barregen amb els sons de tarotes, gralles, ximbombes, cordes, panderos quadrats, flautes, gaites… una experiència única i irrepetible que varia a cada concert amb la presència del teixit cultural de la ciutat on actua, que hi aporta el seu valor afegit. Fok és un treball innovador, que ha comptat amb la participació de 200 músics que han col·laborat en els 34 temes que formen part de l’àlbum. Kepa Junkera s’ha endinsat en melodies i ritmes arrelats a les societats catalana, valenciana, balear i sarda. Des d’una visió externa, l’artista ha aconseguit transmetre emocions i records que tenim molt endins i que alhora ens traslladen a altres indrets a través de sons que no ens són tan familiars. Les entrades del concert que oferirà a Tarragona, en el marc de Santa Tecla, es poden adquirir a través del web teatres.tarragona.cat o a les taquilles. L’horari és dimecres d’11 a 13 h, dijous i divendres d’11 a 13 h i de 17 a 19 h. El preu és de 12 euros.

square_img
16/09/2025

El Mercat de Nit supera les 18.000 racions i les 6.000 consumicions servides

La primera edició dels esmorzars de forquilla també va aplegar centenars de persones dissabte al matí

Vegeu-ne més
square_img
14/09/2025

1.100 participants a la 45a Peonada de Santa Tecla

Aquest matí ha tingut lloc la tradicional cursa oberta a tothom

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

Montserrat Teuler: "Aquest reconeixement és per a totes les persones que treballen per donar forma a la nostra festa"

La Crida ha donat pas aquest divendres als 12 dies de festes de Santa Tecla

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

La Crida dona inici aquest divendres a la programació de Santa Tecla 2025

L’acte retrà homenatge a Montserrat Teuler, com a Perpetuadora, i als Teclers i Tecleres d’Honor

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!