Aquest dimarts reobre la Casa de la Festa

Santa Tecla Tarragona

Les bèsties, gegants i elements del Seguici podran atendre fins a vint persones en una visita de vint minuts

13/07/2020

Aquest dimarts, 14 de juliol, es reobre La Casa de la Festa de Tarragona. Després del confinament els responsables de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Tarragona van voler de dur a terme un petit projecte de reobertura de l’equipament per tal d’obrir amb les màximes condicions d’higiene i seguretat per als seus visitants; principalment nens i nenes i els seus acompanyants.

Així doncs, demà a partir de les 10h, les bèsties, gegants i elements del seguici estaran “contents de retrobar-vos” i oferiran un espai que permetrà atendre fins a vint persones durant vint minuts. Els visitants hauran de fer un recorregut seguint un circuit delimitat, amb vinils al terra i amb diferents indicacions de seguretat, com el fet de no tocar els elements festius, entre d’altres.

La visita s’haurà de fer amb mascareta i es disposarà de gel hidroalcohòlic a l’accés.  

square_img
18/09/2025

Carburos Metálicos dona suport a les festes de Santa Tecla

L'empresa i l'Ajuntament de Tarragona han renovat el conveni de col·laboració aquest dimecres

Vegeu-ne més
square_img
16/09/2025

El Mercat de Nit supera les 18.000 racions i les 6.000 consumicions servides

La primera edició dels esmorzars de forquilla també va aplegar centenars de persones dissabte al matí

Vegeu-ne més
square_img
14/09/2025

1.100 participants a la 45a Peonada de Santa Tecla

Aquest matí ha tingut lloc la tradicional cursa oberta a tothom

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

Montserrat Teuler: "Aquest reconeixement és per a totes les persones que treballen per donar forma a la nostra festa"

La Crida ha donat pas aquest divendres als 12 dies de festes de Santa Tecla

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!