Comunicat de l'Ajuntament de Tarragona sobre els bars de la plaça de la Font

Santa Tecla Tarragona

Es permet que els establiments de la plaça puguin subministrar begudes i menjar a l'interior dels locals al públic assistent, amb invitació, a les activitats

20/09/2021
En relació a la demanda interposada pels bars i restaurants de la plaça de la Font contra l’Ajuntament de Tarragona, el consitori comunica que: 
 
  • L’Ajuntament de Tarragona ha rebut del jutjat contenciós administratiu una notificació on es comunica que “no té lloc la suspensió de l’acte impugnat”. Per tant, queden sense efecte les mesures que havien reclamat de caràcter immediat i cautelaríssimes.  
  • Per altra banda, l’Ajuntament de Tarragona ha publicat un decret on es ratifiquen els punts publicats al BAN i, alhora, es permet que els establiments de la plaça puguin subministrar begudes i menjar a l’interior dels locals, però només  al mateix públic assistent a les activitats programades per Santa Tecla i que disposin d’entrada prèvia. Aquesta és una de les demandes que feien els restauradors a l’Ajuntament de Tarragona. Recordem que els bars i restaurants dels carrers adjacents a la plaça de la Font poden seguir amb normalitat la seva activitat, excepte muntar terrassa perquè formen part de les vies d’evacuació de la plaça. 
square_img
14/09/2025

1.100 participants a la 45a Peonada de Santa Tecla

Aquest matí ha tingut lloc la tradicional cursa oberta a tothom

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

Montserrat Teuler: "Aquest reconeixement és per a totes les persones que treballen per donar forma a la nostra festa"

La Crida ha donat pas aquest divendres als 12 dies de festes de Santa Tecla

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

La Crida dona inici aquest divendres a la programació de Santa Tecla 2025

L’acte retrà homenatge a Montserrat Teuler, com a Perpetuadora, i als Teclers i Tecleres d’Honor

Vegeu-ne més
square_img
10/09/2025

La Marató de Donants de Sang de Santa Tecla tindrà per primer cop dos dies consecutius

Els dies 12 i 13 de setembre es podrà donar sang i plasma al Teatre Tarragona, en un moment clau per la davallada de donacions de l'estiu

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!