Basf s'incorpora com a patrocinador principal de Tecla 700

Santa Tecla Tarragona

Aquesta tarda s'ha presentat el projecte "Del Cor a la Festa", patrocinat per l'empresa

13/09/2022

L’alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, i el director del centre de producció de BASF a Tarragona, Benjamin Hepfer, han signat aquest matí un conveni a partir del qual l’empresa s’incorpora com a Patrocinador Principal de Santa Tecla 700, donant suport al projecte del fotògraf David Oliete Del Cor a la Festa, que s’ha presentat aquesta tarda als Jardins de la Casa de la Festa.

El projecte, que ja es pot veure des del passat 20 d’agost a la Rambla Nova, planteja un apropament a l’essència generacional de la Festa a partir de retrats en estudi dels joves teclers de totes les entitats del Seguici Petit tarragoní realitzats en dos moments: ara, i el segon, en els propers anys.  BASF porta molts anys col·laborant amb la Festa Major i especialment amb els més petits i amb el futur de la ciutat.  

Avui s'han entregat les fotografies a tots els nens i nenes protagonistes i a les entitats com a reconeixement a la seva tasca i seguidament s'ha pogut visitar l'exposició, ara situada a la Casa de la Festa. 

square_img
31/08/2026

L'Ajuntament i Tarragona Ràdio presenten el pòdcast La Tecla a l'orella

S’estrenen els primers cinc capítols que donen a conèixer històries de la Festa Major 

Vegeu-ne més
square_img
27/08/2026

Els portants dels Gegants Moros i dels Negritos, els Perpetuadors de Santa Tecla 2026

La proclamació es farà de manera tradicional durant l'acte de La Crida, el 15 de setembre

Vegeu-ne més
square_img
26/08/2026

La plaça Corsini acollirà la sisena masterclass de zumba de Santa Tecla

L’activitat, organitzada pel Patronat Municipal d’Esports de Tarragona, tindrà lloc el dissabte 5 de setembre a les 19 h. La participació és gratuïta i no cal inscripció prèvia

Vegeu-ne més
square_img
24/08/2026

Els productes de Santa Tecla ja es poden adquirir a la botiga del Mercat Central

Els tradicionals Mercats Festius de la ciutat obren les portes des d’avui i fins el 10 de setembre. La venda d’elements festius al Mercat de Torreforta ​començarà aquest dijous 27 d'agost

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!