Els productes de Santa Tecla ja es poden adquirir als mercats i mercadets de la ciutat

Santa Tecla Tarragona

Des d’avui 22 d’agost més d’un centenar de productes es poden trobar al Mercat de Torreforta i a partir de demà divendres, al Mercat Central i mercadets

22/08/2024

Els productes de les festes de Santa Tecla ja es poden adquirir als Mercats Festius de la ciutat. Des d’avui 22 d’agost i fins el proper dimarts 10 de setembre, el Mercat Central, el Mercat de Torreforta i els mercadets municipals s’impliquen en la festa major de Tarragona i es converteixen durant 17 dies en punt de trobada dels elements de marxandatge de Santa Tecla.

La tradicional samarreta, la polsera, el mocador, la bossa o el ventall se sumen a desenes de nous productes festius d’entitats i artistes de la ciutat. En total, gairebé un centenar d’elements de Santa Tecla que es podran trobar al Mercat Central, Mercat de Torreforta i mercadets ambulants. Cal recordar que als punts de venda dels mercats i mercadets, els productes festius es podran adquirir a preu especial presentant un tiquet de compra igual o superior a 5 euros.

Horaris als mercats i mercadets

Al Mercat Central de Tarragona el punt de venda estarà ubicat a la parada de La Teca i la Meca i estarà obert de dilluns a dissabte de 8.30 a 21.00 h. Pel que fa al Mercat de Torreforta, la venda de productes serà de dimarts a dissabte d’11.00 a 13.00 h. Finalment, els punts de venda als mercadets s’habilitaran de 9.00 a 13.30h els següents dies:

  • Divendres 23 d’agost: Sant Pere i Sant Pau.
  • Dissabte 24 d’agost: La Móra.
  • Diumenge 25 d’agost: Bonavista.
  • Divendres 30 d’agost: Sant Salvador.
  • Dissabte 31 d’agost: Plaça dels Carros.
  • Diumenge 1 de setembre: Bonavista.
  • Divendres 6 de setembre: Sant Pere i Sant Pau.
  • Dissabte 7 de setembre: Fòrum.
  • Diumenge 8 de setembre: Bonavista.

El portaentrepans de les festes

D’altra banda, les compres superiors a 15€ rebran, fins a exhaurir existències, un portaentrepans elaborat a partir de les banderoles de Santa Tecla de l’any 2023. Es tracta d’una iniciativa sostenible d’El Far Cooperatiu amb la col·laboració del Departament de Neteja Pública i la Conselleria de Cultura i Festes de l’Ajuntament de Tarragona.

Els portaentrepans s’han creat amb l’objectiu de mantenir el màxim temps possible les banderoles en circulació, allargant la seva vida útil i posant-les de nou al servei de la ciutadania practicant l’economia circular i fent pedagogia sobre el reciclatge de forma creativa.

square_img
25/07/2025

Alèxia Pascual i Mariona Escoda actuaran per Santa Tecla amb la TGN Big Band

La Banda oferirà el concert ‘ElectroBUMT’ i la Banda Fòrum Tgn un revival de ‘les dècades prodigioses’

Vegeu-ne més
square_img
16/07/2025

Covestro referma el seu suport a les festes de Santa Tecla

L'empresa i l'Ajuntament de Tarragona han renovat el conveni aquest dilluns

Vegeu-ne més
square_img
18/06/2025

La Terrasseta celebra catorze edicions sent 'Petita per convicció'

De l’11 al 14 de setembre el festival  proposa una programació diversa i compromesa amb 15 propostes musicals i de circ al parc Saavedra

Vegeu-ne més
square_img
10/06/2025

Dimecres es posen a la venda les entrades de l'espectacle familiar 'El fil invisible'

L'obra es podrà veure en el marc de les festes de Santa Tecla el diumenge 21 de setembre en dues sessions al Teatre Tarragona

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!