L'Ajuntament i la Fundació Casa Sant Josep presenten un nou element de marxandatge de Santa Tecla

Santa Tecla Tarragona

Es tracta d’un braçalet que serveix d’identificació dels infants durant la festa major

05/09/2024

L’Ajuntament i la Fundació Casa Sant Josep de la Xarxa Santa Tecla presenten enguany un nou element per al marxandatge. Es tracta del Braçalet de Santa Tecla, una polsera gratuïta per identificar els infants durant la festa major.

Des de la Fundació s’ha volgut oferir aquest nou objecte, d’una banda per tal de donar a conèixer la tasca tan important que duen a terme, així com per la celebració del 30è aniversari del Centre d'acolliments familiars de la Fundació; però també perquè durant les festes hi ha molta gent al carrer i els nens i nenes poden tenir algun moment de desorientació i perdre’s i aquest element ajuda a la seva identificació.

Per aquest motiu, aquest any s'ha dissenyat el braçalet amb la imatge oficial de Santa Tecla, que permet identificar-los ja que té un espai reservat on pares, mares i tutors poden escriure el nom de l'infant i un telèfon on trucar en cas de pèrdua.

La polsera es podrà recollir de manera gratuïta a l'estand de les festes, situat al Teatre Tarragona, a partir de l'11 de setembre. També es repartirà el dia 16 de setembre, a partir de les 18h, al passeig de les Palmeres, on tindrà lloc l'explicació del conte Aimar: és moment de navegar, a càrrec de Cuentropía, i diversos tallers familiars amb motiu d’aquest 30è aniversari.

La Fundació Casa Sant Josep de la Xarxa Santa Tecla, treballa principalment per a la protecció de la infància i l'adolescència mitjançant diferents serveis, un dels quals és el Centre d'acolliments familiars, que enguany celebra trenta anys.

square_img
16/09/2025

El Mercat de Nit supera les 18.000 racions i les 6.000 consumicions servides

La primera edició dels esmorzars de forquilla també va aplegar centenars de persones dissabte al matí

Vegeu-ne més
square_img
14/09/2025

1.100 participants a la 45a Peonada de Santa Tecla

Aquest matí ha tingut lloc la tradicional cursa oberta a tothom

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

Montserrat Teuler: "Aquest reconeixement és per a totes les persones que treballen per donar forma a la nostra festa"

La Crida ha donat pas aquest divendres als 12 dies de festes de Santa Tecla

Vegeu-ne més
square_img
12/09/2025

La Crida dona inici aquest divendres a la programació de Santa Tecla 2025

L’acte retrà homenatge a Montserrat Teuler, com a Perpetuadora, i als Teclers i Tecleres d’Honor

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!