Mushkaa i Figa Flawas actuaran a Tarragona per Santa Tecla

Santa Tecla Tarragona

Els concerts seran la nit del 21 de setembre al Parc Francolí

02/08/2024

El dissabte 21 de setembre a la nit, tindrà lloc un dels concerts més esperats de Santa Tecla, amb Mushkaa i Figa Flawas al Parc Francolí. Després de l’anunci de les actuacions previstes a l’Anella Mediterrània el primer cap de setmana de festa major amb Estopa i el Pot Petit, ara s’anuncia aquesta destacada proposta de caràcter gratuït al Parc Francolí per al segon dissabte de festa, un dels dies tradicionalment més multitudinaris.

La consellera de Cultura de l’Ajuntament de Tarragona, Sandra Ramos, ha volgut posar èmfasi en la importància de dur a terme un concert d’aquesta magnitud “perquè son dos dels grups més destacats del moment i omplen tots els espais on actuen” i a més “complementem l’ampli ventall d’estils que oferirem aquesta Santa Tecla, amb la resta de concerts que ja hem anunciat i anunciarem properament” i ha afegit, “responem a un públic fidel a aquesta música, tal i com ens va demostrar l’any passat, amb The Tyets”. Així mateix Ramos ha manifestat que “la nit del 21 de setembre es podrà gaudir d’una multitud d’activitats per a tots els públics, i a diferents espais de la ciutat”.

El doble concert engegarà a partir de les 23h i comptarà amb la gran i alhora joveníssima Muskhaa, una artista de cap a peus que ja ha definit el seu estil musical com reggaeton porc i música tristoia, amb una combinació exitosa de reggaeton, dancehall, R&B contemporani i rap. I seguiran la nit els vallencs Figa Flawas, un duet format per dos amics de la infància, Xavier Cartanyà i Pep Velasco, amb un so molt fresc de música urbana festiva com el reggaeton, trap, pop, urban, disco, rumba, drill; de fet, que qualsevol etiqueta se’ls hi queda realment petita.

Mushkaa

Va encetar la carrera professional el 2021. La primera cançó que va publicar va ser “Res kla”, que va arribar a acumular 100.000 reproduccions a Spotify. Ha col·laborat amb alguns dels artistes més reconeguts de la indústria catalana com 31 FAM i Flashy Ice Cream a “Bona Vida” i The Tyets a “Tonteo”. El seu darrer disc, titulat SexySensible fa que els sons més urbans esdevinguin més frescos que mai i en una llengua catalana descaradament jove.

Figa Flawas

L'estiu del 2020 van publicar el seu primer senzill titulat “100graus”. El 2022 van treure el seu primer disc, anomenat “Joves tendres”. A finals d'aquell mateix any, atès el seu creixement musical i impacte juvenil, van ser guardonats amb el premi Sona9 de la revista Enderrock com a millor grup català de l'any. Aquest 2024 han publicat “La Calçotada” un disc que des del minut zero et deixa amb la boca oberta. Reggaeton, rumba, afrobeat, batxata, corrido tumbado, EDM, salsa... essència pop, sentit de l'humor i una personalitat única.

Tancarà la nit DJ Rayo, per aquells que encara els hi quedi energia, el DJ més serrallenc de la ciutat seguirà omplint de música aquest racó tan especial de la nostra ciutat.

square_img
25/09/2025

Consellera Ramos: "Santa Tecla és més que una festa, és una expressió de Tarragona i la seva gent"

L’Ajuntament fa un balanç extraordinari de la festa en el sentit més ampli de participació, èxit d’organització i culminació de la tradició als carrers

Vegeu-ne més
square_img
22/09/2025

Tarragona s'agermana amb Voiron

Dos-cents músics omplen la plaça de la Font per celebrar els 100 anys de l'Amparito

Vegeu-ne més
square_img
22/09/2025

El dinar de les Tecles reuneix disset Tecles

Actualment hi ha empadronades a Tarragona 29 persones amb el nom de la patrona de la ciutat

Vegeu-ne més
square_img
21/09/2025

Viviana de Salvador pronuncia el Pregó de Santa Tecla 2025

L'Arxiu Històric de Tarragona rep el 48è premi El Balcó

Vegeu-ne més

APP TGN Agenda

Descarrega’t l’app TGN Agenda i tindràs a mà tota l’activitat de la ciutat de manera permanentment actualitzada. L’aplicació t’informarà dels esdeveniments relacionats amb la cultura, les festes, el patrimoni i l’esport i podràs personalitzar-la segons els teus interessos. Estigues al dia de les festes de Santa Tecla de manera ràpida i senzilla!