Un any més, la Casa de les Lletres i Tarragona Ràdio unim esforços per oferir una diada de Sant Jordi enfocada a homenatjar les lletres tarragonines, amb la participació activa dels seus protagonistes: els escriptors i escriptores del Camp de Tarragona, que passaran per l’estand al llarg de tota la jornada perquè la ciutadania pugui conèixer i escoltar les seves darreres novetats.
L’activitat arrencarà al bell mig de la Rambla Nova a les 9 del matí, amb una connexió amb les parades dels llibreters. A continuació, i de manera ininterrompuda fins a les 20 h, escriptors i editors del Camp de Tarragona presentaran i comentaran les novetats editorials d’aquest any.
Com a novetat d’enguany, durant el migdia se celebrarà un marató de lectura en veu alta, obert a tota la ciutadania, amb la finalitat de donar visibilitat al teixit associatiu de la ciutat, tot fomentant la lectura i la participació comunitària.