Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Alcalde Actualitat

Actualitat

Federico Adan i Rafel Vidal Ragazzon reben les distincions al Mèrit Cívic de l'Ajuntament

01/12/2021

L'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, fa entrega de les distincions en un acte celebrat al Saló de Plens de l'Ajuntament de Tarragona.

Ricomà: "Tarragona i Lleida són dues ciutats complementàries. Apropar-les ha de ser una prioritat"

01/12/2021

L’alcalde participa a Lleida a les Jornades DAFO destinades a posicionar la ciutat de Lleida i de Tarragona com a espais que reuneixen les característiques idònies per a invertir i desenvolupar iniciatives econòmiques.

Tarragona dona la benvinguda al Nadal amb l'encesa de llums

26/11/2021

Fins al dia de Reis la ciutat lluirà una renovació lumínica amb 1.201 motius nadalencs

L'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, lliura demà els punts de llibre "Dones Tarragonines"

23/11/2021

L'acte forma part de la programació per commemorar el Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers les Dones.