Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Històric Notícies, mocions i articles 2019-2023 El PP de Tarragona demana la dimissió de l’Alcalde Ricomà i no descarta emprendre accions legals

El portaveu José Luis Martín assenyala a l’Alcalde Ricomà com a responsable d’un possible increment de contagis a Tarragona i de deteriorar la imatge de seguretat de la ciutat.
29/09/2020

29 setembre 2020.- El Partit Popular de Tarragona demana la dimissió de l’Alcalde Ricomà i no descarta emprendre accions legals per la convocatòria d’unes festes que “han sotmès a la població tarragonina a un risc innecessari i que, a més, han deixat unes imatges a les televisions nacionals que deterioren la imatge de Tarragona”.

Ha manifestat: “A la frustració d'haver desaprofitat la condició que teníem com a destinació segura, s'uneix la vergonya que ara els mitjans nacionals assenyalin a la ciutat de Tarragona per la irresponsabilitat del nostre alcalde. I, el que és pitjor, l'angoixa i la incertesa de no saber en quants contagis es traduirà la seva temerària decisió d'organitzar unes festes en plena pandèmia".

El portaveu del grup municipal de Tarragona, José Luis Martín, ja va advertir que, si durant les festes majors es produïen rebrots de contagis, "demanaríem responsabilitats per haver organitzat unes Festes que afavoreixen aglomeracions difícils de controlar en un context de perill per l'increment dels rebrots, quan s'estan aplicant, precisament, tot tipus de restriccions en les trobades socials i familiars".

En aquest sentit, el conseller Martín ha acusat l'alcalde “d’actuar tard i malament per evitar les aglomeracions a les Festes", i ha afegit que considera lamentable que "l'alcalde negui la massificació on centenars de persones van participar de les festes sense distància i sense mascareta per, el que ell ha denominat, ‘una qüestió de perspectiva".

Per al portaveu Popular "l'alcalde és també responsable de les conseqüències que aquestes imatges puguin tenir a la ciutat que fins al moment havia estat una destinació turística segura, molt distanciada de les xifres de contagi de Covid d'altres ciutats de Catalunya".

Per al Partit Popular "és d'una enorme gravetat que l'alcalde hagi sotmès als tarragonins a un risc sanitari sol per treure rèdit polític, anteposant els seus interessos personals a la salut dels seus ciutadans”.

Grup Municipal del Partit Popular de Tarragona