Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal ERC Notícies 2023 Carles Farré Brull, nou conseller d’ERC a l’Ajuntament de Tarragona

Carles Farré Brull, nou conseller d’ERC a l’Ajuntament de Tarragona

El republicà afirma que treballarà “incansablement per fer de Tarragona una ciutat millor, més inclusiva, més cohesionada, més feminista i més sostenible”
Carles Farré Brull, nou conseller d’ERC a l’Ajuntament de Tarragona Carles Farré Brull, nou conseller d'ERC a l'Ajuntament de Tarragona.
15/09/2023

Carles Farré Brull ja és nou conseller del Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Tarragona. El republicà ha pres possessió del càrrec en un ple extraordinari celebrat aquest divendres a la sala d’actes de l’Ajuntament de Tarragona.

Durant el seu parlament, Farré ha afirmat que “treballaré incansablement per fer de Tarragona una ciutat millor, més inclusiva, més cohesionada, més feminista i més sostenible. Considero aquests valors fonamentals per a la construcció d'un futur millor per a tots els seus habitants i per al creixement de la nostra ciutat”. El nou conseller ha destacat també que “estic completament compromès a dur a terme aquests objectius i a treballar, amb els meus companys de grup municipal, per fer de Tarragona un lloc encara millor per a viure i créixer”.

I per acabar, a banda d’agrair el suport de la família, amics i companys de partit, ha reiterat “el suport i orientació de l'alcalde Pau Ricomà” de qui ha afegit que “el seu coneixement ha estat, és i serà essencial per a l'èxit del nostre grup municipal i, en conseqüència, per al benestar de la ciutadania de Tarragona”.

Farré ocupa l’acta de conseller que va deixar vacant l’exalcalde Pau Ricomà en el ple del 27 de juliol d’enguany. Amb la seva incorporació, el grup municipal republicà està format per Maria Roig Alsina, Xavier Puig Andreu, María José López García, Jordi Fortuny Guinart, Gemma Fusté Garcia i Carles Farré Brull.

Breu currículum

Va néixer a Tarragona el 1967. Ha estudiat Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat d’Electricitat a la Universitat Rovira i Virgili.  Durant dues dècades va treballar a la indústria química com a responsable de planta.

Actualment, és soci propietari d’una empresa de solucions energètiques per petites i mitjanes empreses. És membre i vocal de junta del Grup de Gestors Energètics.

El tenis és la seva passió. Des de ben petit forma part del Club Tennis Tarragona, del qual en va ser president durant sis anys (2010-2016). També és soci de Greenpeace.