Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal ERC Notícies 2023 Jordi Fortuny: "El plec de la neteja és el nostre i per això hi votarem a favor"

L'exconseller de Neteja ha recordat que el PSC es va oposar als punts que ara defensen
Jordi Fortuny: "El plec de la neteja és el nostre i per això hi votarem a favor" Jordi Fortuny, conseller municipal d'ERC.
26/07/2023

El grup municipal d'ERC a l'Ajuntament de Tarragona votarà a favor del plec de la brossa que es debatrà en el consell plenari d'aquest dijous. El conseller Jordi Fortuny ha assenyalat que el plec no ha canviat substancialment, sinó que "els canvis són pur maquillatge". El republicà ha afegit que "votarem 'sí' i no volem que ningú ens doni les gràcies, en tot cas, nosaltres agraïm al PSC i al sr. Sendra que hagin canviat d'opinió perquè ara voten a favor del mateix plec que van criticar durant la campanya electoral".

En aquest sentit, l'exconseller de Neteja ha recordat que el PSC es va oposar als punts que ara defensen. "L'estructura de costos és la mateixa on el PSC va votar 'no'. El control i el pagament per feina feta és la mateixa, on el PSC va votar 'no'. El sistema de contenidors tancat per tota la ciutat és la mateixa on el PSC va votar 'no' i a on, a més, s'ha carregat continuar amb els contenidors tancats a Bonavista, el Serrallo i Cala Romana. La subrogació de personal i les millores laborals del personal de la neteja són les mateixes on el PSC va votar 'no'". Davant d'aquesta incoherència, els republicans s'han preguntat: "Per què ara el PSC accepta i votarà que sí i no ho van fer abans? Volien obstaculitzar-ho per treure'n rèdit polític i per desgastar el govern?". Fortuny ha destacat que "nosaltres no som així, som responsables i votarem que sí".

El republicà ha afegit que "veurem demà si hi ha les mateixes protestes i amenaces al ple, ja que no ha canviat res des que es van produir". Tot referint-se al ple del passat mes d'abril, on es va aprovar el nou plec i on van assistir representants sindicals per amenaçar l'alcalde Ricomà i el conseller Jordi Fortuny.

Jordi Fortuny ha clos dient que "els tarragonins i tarragonines es mereixen una ciutat més neta, nosaltres sempre ho defensarem i sempre hem treballat perquè així sigui. Altres no poden dir el mateix".