Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal ERC Notícies 2024 ERC posa en marxa l’Oficina Municipal Mòbil per atendre les demandes de la ciutadania

Els republicans es desplaçaran una vegada al mes a una zona de la ciutat
ERC posa en marxa l’Oficina Municipal Mòbil per atendre les demandes de la ciutadania Els consellers i conselleres d'ERC a l'Ajuntament de Tarragona a la presentació de l'Oficina Municipal Mòbil.
06/02/2024

El Grup Municipal d'Esquerra Republicana de Catalunya a l'Ajuntament de Tarragona posa en marxa l'Oficina Municipal Mòbil que recorrerà tots els barris de la ciutat atenent els veïns i veïnes de Tarragona. Els consellers i conselleres del Grup Municipal recolliran directament les queixes, propostes i suggeriments d'arreu de la ciutat per traslladar-los després a govern municipal.

Els republicans han estrenat aquest punt d’atenció itinerant al centre de Tarragona, al carrer Canyelles, amb l’objectiu de millorar l’atenció a la ciutadania, desplaçant-se un cop al mes en alguna zona de la ciutat. La portaveu del grup municipal, Maria Roig Alsina, ha explicat que “els consellers i consellers d’ERC trepitgem carrer, que és on hem d’estar, estem al servei de la gent i treballarem perquè la ciutadania participi, se senti escoltada i tinguda en compte”,

Roig ha afirmat que amb aquesta acció fan un pas més en la tasca que ja venen fent, que és la de reunir-se amb entitats i associacions, i “ho fem per obrir-nos a tota la ciutadania perquè el que volem és tenir diàleg amb els veïns”. La portaveu ha destacat que “som el primer partit de l'oposició i per tant, som una eina molt útil per als nostres veïns i veïnes. Si ens fan arribar les seves preocupacions o les seves queixes, nosaltres som un mitjà per fer-ho arribar al govern, som un mitjà també de pressió i per esclarir coses”.

La republicana ha explicat que abans d’anar als barris de la ciutat, s'informarà a les entitats veïnals i a la resta d’entitats de la zona a la qual visitaran “perquè si tenen algun dubte o qüestió saben que ens hi podran trobar”.

Des d’ERC critiquen que el govern del PSC ha fet un pas enrere en la manera de relacionar-se amb la ciutadania i “així ens ho fan arribar moltes associacions, entitats i federacions d’arreu de la ciutat, que veuen aquest fet amb preocupació. Durant el govern republicà el diàleg i el contacte amb la ciutadania era constant, per això cal preservar i potenciar tot aquest diàleg”, així ho ha destacat Roig.

Per tots aquests motius des del Grup Municipal han passat a l’acció. La portaveu ha manifestat que totes les queixes, propostes i suggeriments que recullin i siguin detectats els “traslladarem al govern, fent-ne seguiment i poder impulsar accions al ple per tal d’abordar-los i poder resoldre-ho, donant un retorn al ciutadà”.