Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal ERC Notícies 2024 ERC reclama a Viñuales una Junta de Portaveus urgent per tractar els fets de Campclar i la seguretat de Tarragona

La portaveu republicana, Maria Roig, lamenta que l'alcalde no hagi parlat amb la resta de membres del consistori
ERC reclama a Viñuales una Junta de Portaveus urgent per tractar els fets de Campclar i la seguretat de Tarragona Ajuntament de Tarragona | ERC.
04/03/2024

El Grup Municipal d'ERC a l'Ajuntament de Tarragona ha reclamat a l'alcalde, Rubén Viñuales, que convoqui una Junta de Portaveus urgent perquè informi els grups de l'oposició sobre els fets ocorreguts a la Rambla de Campclar aquest diumenge, on una persona ha perdut la vida.

La portaveu republicana, Maria Roig, lamenta que l'alcalde hagi ofert una roda de premsa sense abans haver parlat amb la resta de membres del consistori. "Considerem que és una falta de respecte institucional i encara més quan fa mesos que recordem a Viñuales que la seguretat a la ciutat no està anant bé, amb aquesta ja és la segona mort violenta al barri de Campclar en els darrers mesos i la quarta a Tarragona", ha expressat.

Els republicans apunten que en aquest mateix barri també es van produir uns aldarulls, on diverses persones van cremar contenidors i van llançar pedres contra els bombers i contra els agents de la Guàrdia Urbana i Mossos d'Esquadra. Roig reitera que ERC fa setmanes que alerta al govern municipal que en els últims mesos els fets delictius han crescut i, per tant, la inseguretat també. "Reclamem a l'alcalde que assumeixi la seva responsabilitat de regidor de Seguretat i que no tiri pilotes fora", ha afegit.

Addicionalment, els republicans reclamen també la convocatòria immediata de la Comissió de Seguretat per començar a abordar, entre tots, solucions mitjançant la policia de proximitat i el diàleg amb les entitats.