Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal ERC Notícies 2024 La cessió de la Generalitat a l’Ajuntament de la parcel·la de l’EMT al polígon Francolí materialitza el compromís d’ERC amb els treballadors

Amb l’acord de Govern del 5 de març, el consistori ja hi podrà construir els lavabos, vestidors i sales que fa temps que reivindica el col·lectiu
La cessió de la Generalitat a l’Ajuntament de la parcel·la de l’EMT al polígon Francolí materialitza el compromís d’ERC amb els treballadors Les cotxeres de l'EMT, ubicades al Polígon Francolí | ERC
12/03/2024

Nou pas endavant per a la futura millora de les instal·lacions de l’Empresa Municipal de Transports (EMT) després que la Generalitat hagi aprovat la cessió a l’Ajuntament de Tarragona de la finca del polígon Francolí, on hi ha actualment les cotxeres.

El passat 5 de març en sessió de Govern es va aprovar l’acord per tirar endavant aquesta operació. El conseller d’ERC a l’Ajuntament de Tarragona i expresident de l’EMT, Jordi Fortuny, ha destacat que “celebrem que finalment l'Ajuntament tingui la cessió legal de les instal·lacions perquè això permetrà actuar-hi i per tant, destinar-hi les inversions necessàries i reivindicades pels treballadors com vestuaris, lavabos i sales, ja que fins ara es trobaven en mòduls prefabricats”.

El republicà ha afirmat que “aquest va ser un compromís del govern de Ricomà amb el col·lectiu que es va negociar amb la Conselleria de Patrimoni de la Generalitat durant el mandat anterior i que ara es materialitza”. D’aquesta manera, tal com indica Fortuny, “es dona resposta a unes reclamacions laborals que, sense dubte, calia resoldre”.

Des d’ERC manifesten que ara dependrà de la voluntat política del govern municipal de millorar les condicions per als treballadors i treballadores de l’EMT. “Nosaltres defensarem que aquestes millores són més que necessàriesper posar punt final a la situació precària que ara tenen amb les instal·lacions en barracons”, ha expressat Fortuny.

Aquesta cessió a l’Ajuntament també servirà perquè en aquest espai es puguin fer les inversions adequades per a la instal·lació del subministrament d'Hidrogen als vehicles de la flota de l’EMT.