Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal El PP considera urgent conèixer la causa de l’accident que va deixar una dona ferida greu

La portaveu Martorell mostra el seu suport a la veïna afectada i li desitja una ràpida recuperació
27/09/2023

El grup municipal del PP ha manifestat que és urgent conèixer quina ha estat la causa de l’accident d’aquest diumenge a la Rambla Nova de Tarragona durant la traca final de festes i que va deixar una dona ferida greu. La portaveu Maria Mercè Martorell ha mostrat el seu suport a la veïna afectada i li ha desitjat una ràpida recuperació.

Revisió dels protocols

La consellera ha assenyalat que és important revisar tots els protocols de protecció en període de festes per evitar que accidents com el de diumenge es tornin a repetir. Martorell demanarà en la pròxima Junta de Portaveus que l’alcalde Rubén Viñuales expliqui quina va ser la causa d’aquest desafortunat accident per poder millorar els sistemes de prevenció i autoprotecció.

El PP de Tarragona ha expressat que és imprescindible que totes les entitats i els ciutadans i ciutadanes puguin gaudir d'una festa major participativa i inclusiva, però sobretot segura.