Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal El PP presenta una moció en contra de l’amnistia

El PP presenta una moció en contra de l’amnistia

El grup municipal reafirma l’imperi de la llei i recorda que la constitució no permet l’aplicació d’aquesta suposada llei
20/10/2023

El Grup Municipal del PP ha presentat una moció durant el ple ordinari del mes d'octubre en contra de la llei d'amnistia. El grup ha reafirmat l'imperi de la llei i ha recordat que la constitució no permet l'aplicació d'aquesta suposada llei. La portaveu Maria Mercè Martorell ha manifestat que "no se solucionaran els problemes més enllà de la supervivència política de Sánchez".

Durant el ple, Martorell ha condemnat l'atac terrorista de Hamas i ha matisat que s'havia arribat a un camí que cercava la pau i "que Hamas l’ha trencat amb el segrest i assassinat d'innocents". La consellera s'ha solidaritzat amb els pobles palestí i israelià que pateixen la violència de Hamas.

En un altre ordre de coses, Martorell ha reclamat una bona gestió econòmica a l’Ajuntament després de conèixer el romanent del Patronat de Turisme. "S’han d’executar totes les accions pressupostades, no poden sobrar diners", ha expressat. La consellera ha posat l'accent en el turisme com un pilar de desenvolupament i promoció de la ciutat.

"Una ciutat ben il·luminada és més segura"

El grup municipal s'ha mostrat a favor que l'Ajuntament recapti el cent per cent de la taxa turística perquè "s'han d'invertir tots els recursos necessaris per a la conservació del nostre patrimoni". "La ciutat necessita més hotels perquè els visitants es quedin i puguin consumir més", ha puntualitzat Martorell. També s'ha donat suport per millorar la il·luminació del Patrimoni i aprofitar per millorar la il·luminació en general de la ciutat. "Una ciutat ben il·luminada és més segura".

La portaveu del Grup Municipal del PP ha votat en contra de la moció sobre l'alberg juvenil a la Ciutat Residencial i el no encaix en aquell espai d'un centre cívic. "Llevant necessita una residència per a la gent gran, un centre cívic pels veïns i veïnes i grans equipaments", ha explicat Martorell.