Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell: “És el moment de traslladar les oficines de l’Ajuntament a l’antiga Facultat de Lletres”

La portaveu del PP celebra que la Diputació adquireixi l’edifici de Caixa Tarragona a la plaça Imperial perquè sigui el centre administratiu de la capital
Martorell: “És el moment de traslladar les oficines de l’Ajuntament a l’antiga Facultat de Lletres” Foto: Google Earth
08/02/2024

Maria Mercè Martorell considera que és el moment de traslladar les oficines administratives de l’Ajuntament a l’antiga Facultat de Lletres. La portaveu del Grup Municipal del PP vol aprofitar l’empenta de la Diputació de Tarragona després de la compra de l’antic edifici de Caixa Tarragona a la plaça Imperial Tarraco per centralitzar les seves dependències. La consellera destaca l’estalvi econòmic del consistori que deixaria de pagar el lloguer de les oficines de l’OMAC de la Rambla Nova.

Centralitzar els serveis administratius

La consellera popular manifesta que aquesta ubicació és “idònia” perquè està ben connectada amb tota la ciutat i amb tota la demarcació i que reforça la capitalitat de Tarragona. “És el moment que l’Ajuntament segueixi el model que ha iniciat la Diputació, centralitzar tota l’àrea administrativa en aquest punt de la Ciutat”, ha expressat Martorell. Per la consellera la plaça Imperial és el punt neuràlgic de Tarragona que aglutina les oficines de trànsit, la Subdelegació del Govern, la Diputació i el futur intercanviador de Battestini.

Estalvi econòmic

Martorell remarca que traslladar les oficines administratives de l’Ajuntament a la plaça Imperial té més sentit que mai. “És un espai únic, en una zona ben comunicada, que permetrà als ciutadans apropar-se a realitzar les gestions administratives necessàries en un mateix lloc. Però sobretot estalviarem molts diners municipals en el lloguer d’espais com l’OMAC de la Rambla Nova”, ha conclòs la portaveu.