Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell: “Hi ha altres formes d’obtenir ingressos sense apujar els impostos”

Martorell: “Hi ha altres formes d’obtenir ingressos sense apujar els impostos”

El grup municipal considera que no es pot penalitzar els ciutadans augmentant la càrrega fiscal
04/10/2023

Maria Mercè Martorell considera que hi ha altres formes d’obtenir ingressos sense haver d’apujar els impostos a la ciutadania encara més. La portaveu del grup municipal del PP considera que no es pot penalitzar els ciutadans amb més càrrega fiscal.

Martorell continua defensant la congelació o baixada dels impostos quan sigui possible i aplicar altres fórmules per fer front a la preocupant salut econòmica del consistori. “Hi ha altres vies per tenir ingressos sense aturar l’economia de la ciutat. En definitiva, vies per no penalitzar a la ciutadania”, ha remarcat la consellera.

La portaveu reitera que vol estudiar la proposta econòmica de l’Ajuntament i lluitar per tenir una ciutat que sigui capaç d’aconseguir més inversions. El grup presentarà les seves propostes en matèria econòmica en els pròxims dies.