Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell: “L'Ajuntament vol cedir l'ús gratuït d'una part de la Tabacalera durant 20 anys”

La portaveu del PP considera que pot crear un precedent de cara a possibles interessats després de la proposta municipal feta a una empresa privada
Martorell: “L'Ajuntament vol cedir l'ús gratuït d'una part de la Tabacalera durant 20 anys” Foto: Google Earth
09/02/2024

Maria Mercè Martorell adverteix del risc de cedir l’ús gratuït durant 20 anys d’una part de la Tabacalera, concretament el Magatzem 5, per instal·lar-hi un centre de formació esportiva. La portaveu del PP a l’Ajuntament de Tarragona critica la carència de la concessió durant aquest periode i el precedent que pot suposar en un futur.

"La carència de 20 anys és excessiva"

La consellera del grup municipal del PP qualifica el contracte “d’escandalós" i que no beneficia a la ciutat. “Ens agrada que vinguin empreses a Tarragona i volem facilitar tot el que calgui, però aquesta carència de 20 anys és excesiva, igual que també ho és una concessió a 40 anys”, manifesta Martorell, que recorda la falta de projecte comú per la Tabacalera perquè actuï com un eix vertebrador de tota la Part Baixa. “La Tabacalera no pot ser un calaix de sastre on portar tot el que no sabem on posar-lo”, expressa la portaveu.

Anella Mediterrània com a espai idoni

El grup municipal popular suggereix que aquesta mateixa empresa pugui instal·lar-se al voltant de l’Anella Mediterrània, amb unes condicions més justes, que conjuguen amb els interessos dels tarragonins i en un espai de futur creixement que disposa de tots els equipaments esportius a prop. “L’Ajuntament té solars al PP-10 per a equipaments. Quin millor espai que l’Anella per formar les futures generacions d’esportistes”, conclou Martorell.