Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell: “Viñuales ens apuja els impostos quan li sobren 7,4 milions de romanent”

La portaveu del PP reafirma que no calia augmentar-los i demana que elimini les noves zones d’aparcament de pagament
14/03/2024

Maria Mercè Martorell ha denunciat que el govern de Viñuales ha apujat els impostos malgrat tenir 7,4 milions d’euros de romanent de tresoreria, un 41,23 per cent més que el 2022. La portaveu del Grup Municipal del PP ha reafirmat que no calia augmentar-los i ha demanat que s’elimini de manera immediata les noves zones d’aparcament regulat que ofeguen i dificulten la vida de la ciutadania.

La consellera popular ha recordat que el govern municipal ha obligat a fer un esforç important a cadascun dels tarragonins i tarragonines per després veure que continua gestionant incorrectament els diners de les arques municipals. “S’han deixat d’executar 7,4 milions d’euros. Això demostra que els pressupostos estan sobredimensionats i no són realistes”, ha explicat Martorell. La portaveu ha manifestat que durant la negociació dels pressupostos van proposar eines molt concretes que no van ser considerades. “Vam proposar la comptabilitat analítica mensual, l’amortització de places no cobertes sense acomiadar ningú, la venda de patrimoni immobiliari per cobrir la partida d’inversions o la reducció de prèstecs. En comptes d’això, Viñuales va preferir pactar amb ERC, Junts i En Comú Podem per apujar els impostos i pintar la ciutat de verd i blau”, ha subratllat la consellera.

“El romanent confirma el que vam dir des de l’inici de les negociacions de les ordenances fiscals i dels pressupostos”

Per aquests motius, la portaveu ha demanat l’alcalde que deixi d’ofegar amb impostos als tarragonins i tarragonines, que reverteixi totes les pujades i que pari de crear noves zones d’aparcament de pagament, alhora que ha recomanat als corresponsables d’aquesta difícil situació que deixin de donar-li suport. “L’equip de govern trobarà el nostre suport si decideix, d’una vegada, reduir els impostos a la ciutadania i treballar de forma immediata en dignificar la ciutat per tenir la Tarragona que volem. Però ha d’acabar amb totes les noves zones d’aparcament de pagament que ha pintat”, ha conclòs la consellera.