Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell: “Volem el millor servei de neteja mentre continua el procés de licitació del nou contracte”

La portaveu popular considera importantíssim oferir ara un servei a l’alçada del que Tarragona necessita, a l’espera del nou contracte
21/09/2023

El grup municipal del PP celebra que no hagi quedat deserta la nova licitació pel contracte de la Neteja i que hi hagi empreses interessades. Amb tot, reitera que s’ha de fer un seguiment a l’actual empresa per tal d’optimitzar el millor servei per la ciutat mentre continua el procés de licitació.

La portaveu Maria Mercè Martorell ha expressat que el plec que ara ha sortit s’ajusta més al mercat que el que va presentar l’equip de govern anterior. ‘Vam votar en contra de l’anterior plec. En aquest ens vam abstenir perquè no era el nostre contracte, però recollia molts elements del nostre programa electoral’, ha expressat la consellera.

Una Tarragona neta i cuidada

Martorell ha manifestat que ara s’ha d’esperar el desenvolupament de la licitació i que s’ha de controlar el servei actual. ‘És molt important seguir vetllant al màxim la feina que fa l’empresa fins que es pugui fer efectiu el nou contracte. Tarragona ha d’estar neta, cuidada i no pot esperar que acabi el procés de licitació per exigir un servei correcte’, ha conclòs la portaveu popular.