Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell, en contra de l’alberg juvenil a la Ciutat Residencial i de Vacances

Martorell, en contra de l’alberg juvenil a la Ciutat Residencial i de Vacances

La portaveu municipal del PP defensa que el barri necessita grans equipaments, un centre cívic i una residència per la gent gran
22/09/2023

Maria Mercè Martorell es reafirma i es mostra en contra de l’alberg juvenil que es vol instal·lar a l’antiga Ciutat Residencial i de Vacances. La portaveu del grup municipal popular defensa que el barri compti amb grans equipaments esportius, un centre cívic i una residència per la gent gran. Martorell afirma que ‘no s’estan escoltant les opinions dels veïns i veïnes’ i que s’ha desenvolupat un projecte que no genera oportunitat de desenvolupament a la zona de Llevant.

El barri necessita nous equipaments pels veïns i veïnes

El grup municipal del PP sempre defensarà els interessos dels veïns i veïnes de Tarragona per optimitzar els recursos i la creació d’actius que realment millorin la qualitat de vida de tots els tarragonins i tarragonines. “Com vam explicar a la nostra campanya electoral, aquesta zona necessita nous equipaments que facilitin la vida dels veïns. Una residència per la gent gran seria perfecta, perquè la ubicació permet que l’espai estigui adaptat”, ha expressat la portaveu.

En contra del projecte

Després de l’anunci de l’Ajuntament i la Generalitat, el grup municipal continua en contra d’aquest projecte que no representa cap benefici pel barri ni per la ciutat. “Tarragona no necessita un alberg juvenil a Llevant”, ha conclòs la consellera.