Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Grups municipals Grup Municipal PPC Notícies del grup municipal Martorell reclama un seguiment rigorós a l’empresa de neteja

Martorell reclama un seguiment rigorós a l’empresa de neteja

La portaveu del grup municipal del PP recull la denúncia sobre l’estat d’abandonament i brutícia dels contenidors a Campclar
29/08/2023

Maria Mercè Martorell reclama al govern municipal un seguiment rigorós a l’empresa de neteja. Ho fa després de les últimes queixes dels veïns i veïnes de Campclar on denuncien l’abandonament dels contenidors, la falta de recollida de la brossa i l’aparició d’una xeringa al costat d’un parc infantil.

La neteja i la seguretat, prioritats

La portaveu del grup municipal ha recordat que la neteja i la seguretat són uns dels temes que més els preocupen. “Aquests temes han estat els cavalls de batalla durant la campanya electoral i sempre hem dit que la ciutat necessita un pla de xoc per posar-la al dia: pla de neteja, seguretat i il·luminació”, ha manifestat Martorell.

La consellera ha expressat que tots els espais de la ciutat han d’estar en bones condicions de neteja i seguretat per garantir el bon gaudi de tots els veïns i veïnes i dels nens i nenes que juguen en els espais públics. “El parc és un espai magnífic que ha d’assegurar unes bones condicions”, ha explicat la portaveu.

Neteja adaptada el 2023

Martorell ha insistit en el fet que el nou contracte de la brossa trigarà més d’un any en implantar-se, però que s’ha de controlar que la feina que fa l’empresa garanteixi la neteja que ciutat mereix. “Necessitem una neteja adaptada l’any 2023. Instem al govern municipal a què treballi cada dia per garantir la qualitat en el servei. Des del grup continuarem treballant perquè la neteja i la seguretat són una de les nostres prioritats”, ha conclòs la consellera popular.