Tarragona

Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2013 Constituït el nou Ajuntament de Tarragona

Constituït el nou Ajuntament de Tarragona

Constituït el nou Ajuntament de Tarragona Fotografia de grup dels 27 regidors de l'Ajuntament de Tarragona. Foto: Mauri
Josep Fèlix Ballesteros, reelegit com a alcalde de la ciutat
11/06/2011

Aquest dissabte ha tingut lloc la sessió consititutiva de l'Ajuntament de Tarragona, celebrada al saló de sessions del Palau Municipal.

Durant la sessió s'ha fet la votació per a l'elecció de l'alcalde de Tarragona, que ha tingut el resultat següent: Josep Fèlix Ballesteros (12 vots), Victòria Forns (7 vots), Alejandro Fernández (7 vots) i una abstenció. D'aquesta manera Josep Fèlix Ballesteros ha estat reescollit alcalde de l'Ajuntament de Tarragona.

Un cop finalitzada la sessió, Josep Fèlix Ballesteros ha signat el nou cartipàs municipal.

arxivat sota: , ,