Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2013 Constituït el nou Ajuntament de Tarragona

Constituït el nou Ajuntament de Tarragona

Josep Fèlix Ballesteros, reelegit com a alcalde de la ciutat
Constituït el nou Ajuntament de Tarragona Fotografia de grup dels 27 regidors de l'Ajuntament de Tarragona. Foto: Mauri
11/06/2011

Aquest dissabte ha tingut lloc la sessió consititutiva de l'Ajuntament de Tarragona, celebrada al saló de sessions del Palau Municipal.

Durant la sessió s'ha fet la votació per a l'elecció de l'alcalde de Tarragona, que ha tingut el resultat següent: Josep Fèlix Ballesteros (12 vots), Victòria Forns (7 vots), Alejandro Fernández (7 vots) i una abstenció. D'aquesta manera Josep Fèlix Ballesteros ha estat reescollit alcalde de l'Ajuntament de Tarragona.

Un cop finalitzada la sessió, Josep Fèlix Ballesteros ha signat el nou cartipàs municipal.