Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició

Notícies de govern i oposició

El pressupost de 2014 posa l'accent en l'ocupació, la projecció de la ciutat i l'atenció a les persones

06/11/2013 - En el capítol d’inversions destaca la millora de la Plaça Amèrica de Sant Pere i Sant Pau, la millora de l’asfaltat de Ferran, els vials del Passeig Marítim o la senyalització de monuments, accessos i patrimoni històric.

El Ple de l'Ajuntament va aprovar ahir la modificació de les ordenances fiscals

01/10/2013 - Els ciutadans que s’avancin en el pagament dels impostos i tributs gaudiran d’una bonificació d’un 2,2%.

Avui entra en vigor el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal de Tarragona

05/07/2013 - El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya publica avui el nou POUM de la ciutat.

S'inicien els treballs per a l'elaboració del Pla de Transparència de l'Ajuntament

23/05/2013 - Es crearà un grup de treball per a fer el seguiment del Pla

El Plenari aprova l'autorizació de la creació d'una AIE, que minvarà les despeses de les empreses municipals

18/02/2013 - L'Agrupació d'Interès Econòmic (*AIE) neix com una entitat sense ànim de lucre. Té personalitat jurídica i caràcter mercantil, per la qual cosa es regirà per la legislació del Dret Públic. La seva finalitat serà facilitar el desenvolupament i millorar els resultats de l'activitat de les empreses associades i reduir despeses.

Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics

05/02/2013 - El passat dia 4 va pendre possessió com a regidora de l’Ajuntament de Tarragona Ivana Martínez Valverde. Amb l’entrada al govern municipal, Ivana Martínez assumirà les àrees de Joventut, Centres Cívics i Espais Públics. Per la seva part, el regidor d’Ensenyament Joan Sanahujes també es farà càrrec de l’àrea de Neteja Pública.

L’ alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha rebut aquest matí el cònsol general britànic a Catalunya, Andrew Gwatkin

29/06/2012 - La visita ha estat protocol·lària i l’alcalde li ha lliurat un obsequi com a record de Tarragona.

Demà, plenari a les 8.30 h

26/04/2012 - Ja podeu consultar l'ordre del dia de la sessió extraordinària i urgent del plenari, que s'ha convocat per demà divendres, 27 d'abril.

Aquest dilluns, a les 9.30 h, Plenari a l'Ajuntament

19/03/2012 - Us adjuntem l'ordre del dia del Plenari que tindrà lloc aquest dilluns 19 de març al Saló de Plens de l'Ajuntament

Dilluns vinent hi ha sessió extraordinària del plenari

17/02/2012 - El ple tindrà lloc a les 9.35 h. Podeu consultar l'ordre del dia