Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2010 L'alcalde inaugura dilluns la nova seu de l'Oficina Municipal d'Atenció Ciutadana a Torreforta

El local de 203 m2 està situat a la planta baixa de l’edifici del carrer Tortosa número 39
26/11/2010

Dilluns dia 29 de novembre, a les 17.30 h, l’alcalde Josep Fèlix Ballesteros inaugurarà la nova seu de l’Oficina Municipal d’Atenció Ciutadana a Torreforta. El local, de 203 m2, està situat a la planta baixa de l’edifici del carrer Tortosa número 39.

Les noves instal·lacions permetran millorar el servei a la zona de Ponent que, des del 2006, es trobava en unes dependències provisionals al Centre Cívic. D’aquesta manera, es consolida el procés de descentralització de l’Oficina Municipal d’Atenció a la Ciutadania, i la nova seu s’afegeix a l’oficina central a la Rambla Nova, i a la de Sant Pere i Sant Pau, que està en funcionament des del gener de 2008.

OMAC Ponent

Telèfon: 902 200 977