Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2011 Aquest dissabte a les 12 h es constitueix el nou Ajuntament

Aquest dissabte a les 12 h es constitueix el nou Ajuntament

L'acte podrà seguir-se en directe des de la sala d'actes de l'Ajuntament mitjançant una pantalla gegant i a través de Tarragona Ràdio
Aquest dissabte a les 12 h es constitueix el nou Ajuntament El saló de sessions del Palau acollirà l'acte
11/06/2011

Aquest dissabte a les 12 h, al saló de sessions del Palau Municipal,  es constituirà el nou Ajuntament de Tarragona.

L’ordre de l’acte serà el següent:

• Constitució de la Mesa d’Edat, que estarà formada pels regidors de més edat i més jove, Albert Vallvé (2-12-1945) i Natalia Rodríguez (2-6-1979), respectivament, i el secretari de l’Ajuntament, Joan Anton Font.
  • Pressa de possessió del càrrec dels regidors amb jurament o promesa;  se’ls imposarà la medalla i se’ls lliurarà la insígnia representatives. Primer prendran possessió els dos regidors que componen la Mesa i a continuació els altres, per ordre alfabètic. Quedarà constituïda la corporació.
  • Proclamació dels regidors candidats a l’alcaldia.
  • Votació secreta dipositant en un sobre el vot en l’urna, per ordre alfabètic. Els últims en votar seran els integrants de la Mesa d’Edat.
  • Escrutini.
  • Proclamació de l’alcalde de Tarragona i presa de possessió del seu càrrec.
  • El president de la Mesa  imposarà la medalla a l’alcalde i li lliurarà el bastó, com a atribut de l’alcaldia de Tarragona.
  • La Mesa quedarà dissolta.
  • L’alcalde passarà a presidir la sessió i donarà la paraula a cada un dels caps de llista per explicar el seu vot.
  • Parlament de l’alcalde.

La constitució de l’Ajuntament  es podrà seguir des del Saló de Sessions del Palau Municipal i també des de la Sala d’actes de l’Ajuntament mitjançant una gran pantalla. Tarragona Ràdio també retransmetrà l'acte en directe.