Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2011 Presentació dels regidors de barri

Presentació dels regidors de barri

Josep Fèlix Ballesteros ha presentat a Torreforta els nous regidors de barri i la relació de zones que li pertoquen a cadascun d'ells
Presentació dels regidors de barri Imatge de la presentació dels regidors de barri
01/07/2011

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha presentat aquesta tarda a Torreforta els nous regidors de barri, així com la relació de les zones que li pertoquen a cadascun d’ells.

Ballesteros ha expressat, durant l’acte de presentació, la seva satisfacció “per l’èxit de la figura dels regidors i regidores de barri durant el mandat anterior” i ha assegurat que “durant aquesta nova legislatura continuarem apostant per la micropolítica, la proximitat, la quotidianitat i el contacte directe amb tot aquell ciutadà i associació que ho desitgi a través de la figura del regidor de barri”.

Ara, cada regidor de barri fixarà un calendari de visites que es penjarà al web de l’Ajuntament per tal que els col·lectius i ciutadans puguin posar-se en contacte amb ells.

• Victòria Pelegrín: Sant Pere i Sant Pau.
  • Javier Villamayor: Bonavista.
  • Carlos Castillo: Campclar, Floresta, Albada, Parc Riu Clar.
  • Joan Sanahujes: Sant Salvador, Sant Ramon.
  • Xavier Tarrés i Natalia Rodríguez: Torreforta, El Pilar, Torrenova, Cala Romana, Ferran, La Mora, Solimar, Boscos de Tarragona.
  • Pau Pérez: Riu Clar, Icomar, La Granja.
  • Begoña Floria: Rambla Nova, Part Alta, Av. Catalunya, Av. Mª Cristina (Eixample Nord)
  • Carme Crespo: Part Baixa, Serrallo, Residencial Palau, Verge del Carme.
  • Francisco Zapater: Vall de l'Arrabassada, Miracle, Via Augusta.
  • Patricia Anton: Joan XXIII, c/ Goya, Av. Andorra, Av. Roma, Vidal i Barraquer, Rambla, c/ Unió.