Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2012 Comunicat de l'equip de govern

Comunicat de l'equip de govern

Dins de l’actual política d’austeritat econòmica, l’Ajuntament de Tarragona es veu obligat a reestructurar el model de l’emissora municipal de Tarragona Ràdio.
13/09/2012

La solució és difícil, com totes les reestructuracions laborals, però el pressupost actual de Tarragona Ràdio és de 1.200.000 d’€, atès que només el capítol núm. 1, que afecta al personal, representa el 80 %. De 22 treballadors es passarà a 15. Amb la reestructuració laboral, la ciutat estalviarà 300.000 que se sumen a d’altres mesures que s’estan duen a terme des de 2009 a l’EMMCT, com per exemple la reducció del 40 % de la despesa ordinària, que es va fer en el seu dia. L'Ajuntament segueix apostant decididament pels mitjans de comunicació públics i de qualitat, però és inevitable fer una reestructuració de plantilla per adaptar-se a un model més realista, com ja s’ha fet a d’altres mitjans públics.