Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2013 Els projectes Smart City i Jocs Mediterranis centraran una conferència de l'alcalde a Madrid

Tindrà lloc el 7 de març a les 9 del matí a Nuevo Economía Fórum. L'alcalde detallarà els eixos claus que serviran per transformar Tarragona en una smart city.
Els projectes Smart City i Jocs Mediterranis centraran una conferència de l'alcalde a Madrid Foto: Ajuntament de Tarragona
27/02/2013

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, pronunciarà el proper dijous 7 de març a les 9 del matí una conferència a Madrid convidat per Nueva Economía Fórum. Amb el títol Tarragona, Smartcity y el Mediterráneo, oportunidad de futuro l’alcalde explicarà la importància de dos projectes que contribuiran a transformar la ciutat.

Per una banda, la celebració dels Jocs Mediterranis que beneficiarà el territori perquè aportarà notorietat, servirà per captar inversions i propiciarà la creació d’ocupació. Per l’altra, l’alcalde Ballesteros detallarà els eixos claus que serviran per transformar Tarragona en una smart city.

El president del Cercle d’Economia i de Vueling, Josep Piqué, serà l’encarregat de presentar l’alcalde Ballesteros a l’Hotel Ritz de Madrid.

L’auditori està format per empresaris, representants de col·legis professionals, del món universitari, de la indústria, així com representants polítics i membres del Govern Espanyol.