Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Acords adoptats al Consell Plenari de 18 de juliol

Acords adoptats al Consell Plenari de 18 de juliol

Es va aprovar la instrucció de l'expedient per atorgar al Club Tennis Tarragona la medalla de la ciutat.
21/07/2014

Entre altres acords es va aprovar la moció del Grup Municipal d'IEV-EUiA-E per garantir l'accés i l'ús de les platges a les persones amb mobilitat reduïda i altres limitacions funcionals; la moció del Grup Municipal del PP per demanar la instal·lació de tres plataformes elevades al carrer Tramuntana de Tarragona, per tal de garantir la seguretat viària, que va ser objecte d'esmena; i la moció del Grup Municipal de CiU per a la millora de la mobilitat del servei públic de taxis de Tarragona.

En aquest enllaç es pot consultar l'acta de la sessió.