Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Comunicat de premsa de l'equip de govern

Comunicat de premsa de l'equip de govern

En referència al cobrament de dietes de la Federació de Municipis de Catalunya
25/07/2014

L’equip de govern, amb l’alcalde Ballesteros al capdavant, es mostra molt tranquil davant la notícia que 40 dels 44 alcaldes de la Federació de Municipis de Catalunya han estat citats a declarar en qualitat d’imputats pel cobrament de dietes suposadament irregulars entre 2011 i 2012. Tot i que l’alcalde de Tarragona no ha rebut cap notificació oficial sobre la citació i ja va demostrar que no havia cobrat ni un euro, es mostra molt tranquil i confiat a poder aportar davant el jutge tota la informació necessària per certificar que mai va cobrar cap dieta. Entre altres documents, es remetrà a l’informe presentat pels Mossos d’Esquadra on així s’evidencia.

L’equip de govern recorda que la imputació és una situació processal dins d’un procediment penal, però que en cap cas és un acusat, és més, és una figura de garantia processal. És a dir, davant unes acusacions permet tenir més elements per defensar-se. Finalment recorda que ara estem en una fase d’instrucció, per tant, al llarg del procés es pot suspendre aquesta imputació segons les investigacions que es vagin fent.