Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Demà divendres 19 de setembre de 2014 es reunirà el Consell Plenari

Demà divendres 19 de setembre de 2014 es reunirà el Consell Plenari

Ja es pot consultar l'ordre del dia de la sessió, que començarà a les 9.30 h i es podrà seguir en directe per Tarragona Ràdio i per Internet. També es reunirà la Junta de Govern.
18/09/2014

Ja es pot consultar a la seu electrònica l'odre del dia de la sessió ordinària del Consell Plenari prevista per demà divendres 19 de setembre de 2014 a les 9.30 h.

El mateix dia es reunirà en sessió ordinària la Junta de govern local amb l'ordre del dia següent.

Les mocions presentades al Consell Plenari són les següents:

1. Moció presentada per la Comissió de Comunicació de l'Escola Oficial d'Idiomes de Tarragona, que l'assumeix el Grup Municipal d'ICV-EUiA, el Grup Municipal del PP i el Grup Municipal del PSC. Enllaç al text íntegre de la moció.
  2. Moció del Grup Municipal d'ICV.EUiA-E que assumeix la Moció presentada per la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca per instar a les entitats financeres a eliminar de les seves hipoteques l'Índex de referència de préstecs hipotecaris a més de 3 anys, declarat abusiu. Enllaç al text íntegre de la moció.
  3. Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA per a l'adopció d'un seguit de mesures de caràcter urgent per tal de garantir una educació de qualitat per a tothom. Enllaç al text íntegre de la moció.
  4. Moció del Grup Municipal del PP per demanar al Sr. Jordi Pujol i Soley que torni la Medalla d'Or de la Ciutat de Tarragona. Enllaç al text íntegre de la moció.
  5. Moció del Grup Municipal de CiU per a instar la consellera de Cultura per a la conservació i museïtzació dels gegants moros antics. Enllaç al text íntegre de la moció.
  6. Moció del Grup Municipal del PSC de rebuig a l'Ordre BSF/130/2014, de 22 d'abril, per la qual es modifica el copagament de les prestacions de serveis socials destinades a l'atenció a la dependència. Enllaç al text íntegre de la moció.
  7. Moció del Grup Municipal del PSC en relació amb l'elecció democràtica dels alcaldes i de les alcaldesses. Enllaç al text íntegre de la moció.

Podeu seguir el plenari en directe demà a partir de les 9.30 h a Tarragona Ràdio (96.7 FM i per Internet) en aquest enllaç.

També es retransmetrà per Twitter amb l'etiqueta #pletgn