Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Dilluns 28 d'abril se celebrarà Consell Plenari

Dilluns 28 d'abril se celebrarà Consell Plenari

Es pot consultar l'ordre del dia a la Seu Electrònica
27/03/2014

El Plenari Ordinari començarà a continuació del Plenari Extraordinari de les 9.30 h que té un únic punt: formar les meses electorals per a les eleccions al Parlament Europeu.

S'han presentat les següents mocions al Ple Ordinari:

1. Moció del Grup Municipal d'ICV-EUiA-E per rebutjar la proposta del Pla de Conca de l'Ebre del Govern de l'Estat.
  2. Moció del Grup Municipal del PP per demanar a la Generalitat i al Parlament de Catalunya que la circumscripció de Tarragona no perdi representació al Parlament de Catalunya amb la nova Llei electoral catalana.
  3. Moció del Grup Municipal del PP per demanar a la Generalitat de Catalunya que destini la tercera planta de l'edifici de la Chartreause a dependències de l'Escola Oficial d'Idiomes de Tarragona.
  4. Moció del Grup Municipal del PP per demanar que la Setmana Santa de Tarragona sigui declarada festa d'interès turístic nacional.
  5. Moció del Grup Municipal de CiU per la millora dels element patrimonials i arqueològics que aran romanen tancats i no són accessibles.
  6. Moció del Grup Municipal del PSC per instar la Generalitat de Catalunya a invertir en la conservació dels monuments de Tarragona que són patrimoni mundial de la UNESCO.

Es pot consultar en aquest enllaç l'ordre del dia del Plenari.