Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 El president Jordi Pujol accepta retornar la Medalla d’Or de la Ciutat de Tarragona

L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, li ho ha sol·licitat per preservar el prestigi i l’honor de les institucions catalanes.
18/09/2014

El president Jordi Pujol ha acceptat la petició que li ha realitzat l’alcalde Josep Fèlix Ballesteros de retornar la Medalla d’Or de la Ciutat de Tarragona, que li va ser concedida per un acord unànime del Consell Plenari de l’Ajuntament del 24 de novembre del 2003.

Jordi Pujol comunica, al mateix temps, que renuncia als honors i distincions que comporta la Medalla de la Ciutat.

L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha realitzat aquesta sol·licitud per preservar el prestigi i l’honor de les institucions catalanes.