Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 L'alcalde de Tarragona declara i demostra que no va cobrar cap retribució econòmica de la Federació de Municipis de Catalunya

Ballesteros ha demanat aquest matí davant la jutgessa de Sabadell que investica el Cas Mercuri la desimputació perquè no va cobrar cap retribució econòmica.
04/09/2014

L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, ha declarat aquest matí davant la jutgessa de Sabadell que investiga el cobrament de dietes suposadament irregulars entre 2011 i 2012 de la Federació de Municipis de Catalunya. Josep Fèlix Ballesteros és un dels 44 alcaldes catalans que han estat imputats per la jutgessa de Sabadell que investiga el cas Mercuri.

L’alcalde Ballesteros ha demanat la desimputació perquè no va cobrar cap retribució econòmica. De fet, Ballesteros ha presentat un altre cop a la jutgessa els justificants que demostren que no va rebre cap ingrés econòmic. L’alcalde de Tarragona ha respost a totes les preguntes de la Fiscalia i s’ha centrat en explicar que va renunciar a cobrar les retribucions perquè considera que no era adient, ja que la seva assistència a les reunions de la Federació era puntual. Ballesteros ho ha fet amb plena tranquil·litat i disponibilitat cap a la Justícia amb la confiança que aviat s’esclareixi aquest tema.

Podeu descarregar el vídeo de les declaracions de l'alcalde en aquest enllaç