Esteu aquí: Inici L'Ajuntament Govern Notícies de govern i oposició Notícies 2014 Nota de condol

Nota de condol

L’Ajuntament de Tarragona mostra el seu condol per la mort de l’actriu Mercè Anglès.
13/08/2014

Mercè Anglès va estudiar dramatúrgia a l’antiga EMAD, l’escola Municipal d’Art Dramàtic de Tarragona i va iniciar-se al teatre a la nostra ciutat participant en muntatges escènics de la companyia Trono.

Va treballar amb directors com Calixto Bieito ('El rei Joan' de Shakespeare i 'El jòquer' de Lluïsa Cunillé), Sergi Belbel ('L'inspector' de Gógol), Carme Portaceli ('Els vells temps' de Pinter), Magda Puyo ('El suïcida' d'Erdman ) i Ricard Salvat ('Okupes al museu del Prado', de Miralles), entre altres. Va col·laborar diverses vegades amb el dramaturg tarragoní Joan Cavallé, recordem “Peus descalços sota la lluna d’agost. Va treballar a la televisió, a les sèries 'Estació d'enllaç', 'Laberint d'Ombres' i 'La Riera. La actriu tarragonina també va estar present en la celebració del centenari del Teatre Metropol .

L’Ajuntament lamenta profundament aquesta pèrdua i vol fer públic el seu condol per la desaparició de l’actriu tarragonina.